איך זה יעבוד? (5) – לייקרס / רועי ויינברג

אולי השאלה הגדולה ביותר של הקיץ הזה. קבוצה חדשה של לברון ג'יימס שלא נראית כמו קבוצת לברון ג'יימס טיפוסית – כזאת שמפוצצת בקלעים ועוד שחקן יוצר אחד לידו. אנחנו נראה את השחקן הגדול בדורו בתפקיד שונה. איך? התשובה בהמשך.

אחד הדברים הבולטים בסגל של הלייקרס הוא הכפילויות. לונזו בול וראז'ון רונדו די דומים בסגנון המשחק, כך גם קנטביוס קלדוול פופ וג'וש הארט וקייל קוזמה ומו וגנר. מה זה אומר לנו? שכנראה הלייקרס ישחקו באותה שיטה עם כמה חמישיות שונות. אם שחקן אחד במשחק חלש, או סתם פחות מסתדר, אפשר להביא מישהו אחר במקומו. לכן אין מקום ודאי בחמישייה לאף אחד חוץ מהאיש שזכה 4 פעמים באמ.וי.פי.

התפקיד של הרכז מעניין. לונזו מסר העונה 7.2 אסיסטים למשחק. רונדו 8.2. אין שחקן ששיחק ליד לברון ומסר יותר מ-6 אסיסטים למשחק. זה כנראה אומר לנו שג'יימס הולך להיות הרבה פחות פליימייקר, אחרי 2 שנים של 8.7 ו-9.1 אסיסטים למשחק בהתאמה. הוא היה כל ההתקפה של קליבלנד וכשהוא מתבגר הוא מעדיף לוותר על זה.

ג'יימס לא יברח עכשיו מהכדור ועדיין יהיו לו לא מעט אסיסטים. אנחנו נראה אותו משחק יותר בלי הכדור. הוא היה אחד מהחותכים לסל היעילים ביותר בליגה אשתקד, יודע לקלוע טוב ממסירה ויכול להיות שנראה מהלכים של רכז בפיק-נ'-רול איתו והמון חיתוכים מהצד החלש לסל. חיתוכים זה נכס משמעותי להתקפה של הלייקרס בהתחשב בפיזיות של לברון והאורך של ברנדון אינגרם. המשמעות של הרכז המסורתי היא בעצם התקפה שפחות תלויה בקינג. זה דבר מאוד בריא. כשההתקפה שלך יכולה לשרוד עם רכז זה אומר שלברון יכול לנוח, מה שלא קרה מאז 2014. אחרי שנה כל כך מעייפת (82 משחקי עונה סדירה, 22 מ-28 משחקי פלייאוף אפשריים. במצטבר בילה 2.7 יממות רצופות על הפרקט) זה הכרחי.

התפקיד של הארט ופופ יותר מובן. הם השחקנים שג'יימס רגיל אליהם לידו, אנשים שתפקידם בכוח הוא לרווח את המשחק ולקלוע שלשות פנויות. הארט שיחק דקות ארוכות בשנה שעברה כסמול פורוורד. הוא שיחק לא מעט ליד פופ (12 דקות בממוצע למשך 50 משחקים) וזה עבד. מאוד הגיוני שנראה את שניהם ביחד ליד לברון כפאוור פורוורד. סבי מיכאליוק, כוכב ליגת הקיץ, עוד שחקן שמתאים ליד לברון וקלע. הוא קולע טוב ומספיק ארוך בשביל להחליף על שחקני הגנה, לפחות על הנייר. יכול לפרוח בלייקרס הזאת.

הקו הקדמי של הלייקרס מאוד דליל. אין להם סנטר. ג'אבל מגי אולי יפתח אבל לא יכול לשחק יותר מרבע שעה למשחק לאורך עונה סדירה. קייל קוזמה ממש לא סנטר, איביצה זובאץ לא ברמה הזאת. יכול להיות שנראה אותם מנסים להביא סנטר בטרייד, כמו למשל טייסון צ'נדלר או קוסטה קופוס, אבל עד אז הם תקועים.

בכל אופן, לברון צריך לפתוח כפאוור פורוורד בגלל ברנדון אינגרם. אינגרם היה הדבר הכי קרוב לכוכב בלייקרס של 2017/18 והוא יכול ליצור לעצמו זריקה. מאוד הגיוני שבדקות בהן ג'יימס יהיה על הספסל הוא ישחק ולהפך.

השאלה היא איך הם ישחקו ביחד. קשה לי להאמין שיהיו הרבה מהלכים שבהם לברון יעמוד בצד ויחכה לכדור, לכן כנראה יהיו פחות חדירות של אינגרם. סביר שהוא יעבור לתפקיד משני יותר שהוא בעיקרו זריקות ממסירה ונקודות קלות במעבר. יכול להיות שזה יפגע במימוש הפוטנציאל שלו לאורך זמן, אבל הלייקרס יראו יותר טוב איתו. לכן הוא יפתח ליד ג'יימס. אינגרם לא מצטיין בבידודים ולא יהיו לו כאלה, אבל הוא גם לא צריך להיות רוברט קובינגטון שמחכה לכדור. השילוב ביניהם הוא אחד מהדברים המסקרנים ביותר בלייקרס של 2018/19, אם אינגרם יפתח שם את העונה.

אפילו אם לברון ישחק כפאוור פורוורד במשרה מלאה, עדיין אין קו קדמי. קייל קוזמה לא סנטר ולא שיחק בכלל כסנטר בשנה שעברה. הוא יקבל את הדקות שלו מהספסל, כנראה ליד לברון. יש גם את מייקל ביזלי, אבל הוא פאוור פורוורד נמוך וממש לא סנטר (שיזכה לדקות בזמן שלברון על הספסל). הרכב עם הארט, פופ, לברון, קוזמה וגבוה כלשהו יכול להיות הרכב שימושי לפרקים כשלברון והארט מנהלי המשחק, אבל הוא לא יהיה כזה נפוץ – יש סיבה לכך שהלייקרס הביאו שני ארכיטקטי התקפה מלבד מספר 23.

זאת אולי השאלה הבוערת ביותר. מגי שיחק ב-2 העונות הסדירות האחרונות 10 דקות למשחק. זובאץ שיחק 9.5 בעונה האחרונה. יהיה פה טרייד, אין פתרון אחרת הגנתית. קלינט קאפלה שחקן חופשי מוגבל ויוסטון לא תתן לו לעבור ללייקרס בשום מחיר, אין אף סנטר מעניין נוסף בחוץ. אולי לוקאס נוגירה, שנמחק מהרוטציה בשנה האחרונה בטורונטו, יכול להיות פתרון כסנטר שמחזיק הגנה ויודע לעשות תנועה בלי הכדור. אין כל כך ברירה מעבר, בעיקר בהגנה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
94 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
בובי
בובי
21 ביולי 2018 14:35

מעניין בעיקר שאלת הסנטר
הגיוני ששנה הבאה הם ישחקו הרכבים עם לברון בתור סנטר והרכב פורוורדים שיכול להחליף בהגנה?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21 ביולי 2018 14:53

סיקור מצויין. לגבי סנטר – אני מאמין שפורטלנד תהיה מאושרת לתת להם את לאונרד, אבל יש לו חוזה לשנתיים, אז אני לא יודע כמה הלייקרס ירצו את הגולם ב-8 ספרות הזה (אולי כחלק מטרייד על ליליארד).

עוד נקודה לגבי הסגל של הלייקרס – היתרון הגדול שנוצר מבחירות הדראפט המצויינות של לייקרס (הארט, קוזמה, ווגנר וכנראה שגם האוקראיני יהיה בסדר) זה שיש לך רול פליירס בחוזה סופר נח, כלומר סחורה מצויינת (אבל עם תאריך תפוגה לא רחוק) לטרייד. ללייקרס אין מספיק דקות ויוסייג' רייט לפתח את כולם, וגם אם היה לה, לא יהיה לה כסף להחזיק את כולם.

Ido
Ido
21 ביולי 2018 15:13

אני צופה פיצוץ ומחנות. וותיקים מוך צעירים. ישחקו החברה של לברון ויש כאלו דלא יאההו את זה.

ChaiCo
ChaiCo
21 ביולי 2018 15:19

מצוין רועי.
באורלנדו יש יותר מידי גבוהים, אולי ווצ'ביץ' יכול להתאים, קשה לי להאמין שיביאו את ביומבו עם החוזה המופרך.
איך הלייקרס מבחינת שכר וגמישות בטריידים?

Mbk
Mbk
21 ביולי 2018 15:22

פוסט מוקדם מידיי
הלייקרס החתימו וטרנים ליד הצעירים
רונדו יכול להיות חונך מעולה לבול
הלייקרס יכולים לשחק גם סמול בול ,אם גרין יכול לשחק סנטר החמשייה האפקטיבית של הלייקרס עשויה להיות לברון קוזמה אינגרם בול/רונדו הארט/kcp
מגי שיחק 15 דקות כי הוגבל בגולדן סטייט
סטיבנסון ישחק בקונסטלציה הגנתית שיכולה להיות מעניינת
בכל מקרה מוקדם מאוד לקבוע איך זה יעבוד לפני שהיה גאמפ אחד

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21 ביולי 2018 15:31
Reply to  Mbk

בפעם האחרונה שמגי שיחק מעל 20 דקות זה היה 2011, אז להגיד שג"ס הגבילו לו את הדקות…

Mbk
Mbk
21 ביולי 2018 16:56

לא צריך אותו ליותר מזה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21 ביולי 2018 17:49
Reply to  Mbk

ממש לא ברור לי מדוע מתייחסים לרונדו כל כך לא יפה ובזלזול? במיוחד אחרי מה שראינו בפליאופים של השנתיים האחרונות…

Mbk
Mbk
21 ביולי 2018 19:13

הוא לא קולע מ 3
וזה אנטי תזה לכדורסל העכשיווי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21 ביולי 2018 19:26

אוקיי הוא לא קלעי 3 טוב אבל הוא עושה את מי שסביבו טוב יותר וגה כל כך ברור….

אפלטון
אפלטון
21 ביולי 2018 15:34

ממש לא רואה את זה עובד בקונסטלציה הנוכחית.
לברון הולך לקבל שיעור כואב לגבי עוצמת המערב

הייט אשברי
הייט אשברי
21 ביולי 2018 15:50

איך ? זה לא יעבוד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
22 ביולי 2018 17:28

100+

שמייקל
שמייקל
21 ביולי 2018 15:59

את עמדת הסנטר לדעתי יתפוס מו וואגנר, שחקן ורסטילי סוגי של סטראץ' 5, יש לו סייז(7 פוטר) ויש טוב מבחוץ, כמעט 40 אחוז מ-3 במישיגן וגם יכולת לייצר נק' בפוסט.

שמייקל
שמייקל
21 ביולי 2018 15:59
Reply to  שמייקל

יד טובה מבחוץ התכוונתי

שמייקל
שמייקל
21 ביולי 2018 16:18

ראיתי קצת בליגת קיץ היה סביר בהגנה ויעבדו איתו אז אולי יהיה בסדר. חוסם גדול הוא לא

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21 ביולי 2018 21:05

גועל נפש רועי לאחל פציעה לשחקן?! אפילו מנחם לא היה מאחל את זה לשחקני הלייקרס

הערבי
הערבי
21 ביולי 2018 17:16

כנראה שלברון והליקרס התחייבו לצלם תוכנית מיצאות על הקבוצה ועדיף כמה שיותר דראמה.
במוסד לפיכוח נפש בל.א אין כל כך הרבה טיפוסים כאלו רק פורטלנד של שייד וראנדלוף יכולה להתחרות ברמת השיגעון הזאת
מג'ק ופלנקה שכחו שבקבוצת כדורסל צריך גם סנטר פותח.

בול ודנג לאורנלדו
וויציץ לאוגסטיין לליקרס
אורלנדו מקבלת רכז הליקרס מקבלת סנטר לשנה לנפתרת מדנג

ולדי קוגן
ולדי קוגן
21 ביולי 2018 18:03

בסוף הלייקרס כנראה יעשו סיבוב שני ויעופו שם מול ג"ס או יוסטון. פשוט נראה כמו שנת המתנה לפני הקיץ הבא. וחבל לשרוף שנה של לברון על כל הפסיכים שהם הביאו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 ביולי 2018 19:43

כל מילה בסלע

שמעון
שמעון
21 ביולי 2018 18:18

אל תדאגו להגנה של הלייקרס תאמינו לי שאף אחד לא הולך לשמור שם בעונה הסדירה. ראן אנד בלאגן

תומר השני
תומר השני
21 ביולי 2018 19:08

תודה רועי על הניתוח המעניין שלך , נראה לי שהלייקרס יעשו עוד טריידים תוך כדי העונה ובניית הסגל עדיין לא הושלמה . הלייקרס צריכים עוד קלעי טוב מ-3 ועוד סנטר אני בטוח שמגיק עובד על זה .

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
21 ביולי 2018 21:30

מה שאתה ורועי אומרים בגדול זה שהם צריכים לתת את חבילה יפה שתכלול את לונזו, ולקבל בתמורה את לילארד ואת לאונרד (כחלק מהפיצוי) – מקבלים קלעי שלשות וסופר סטאר + גוף לשים בצבע ל-30 דקות.

בגדול אין לפורטלנד סיבה להסכים. מצד שני, אולי הסוויפ יושב להם יותר חזק בראש מאשר העונה הסדירה, והם מחליטים שקו אחורי של לילארד ומשולם לא יקח אותם לשומקום. לונזו שחקן הרבה פחות טוב, אבל הוא משלים להם קו אחורי הגיוני יותר. אם נותנים להם את אינגרם, בול ודנג (כדי לאזן את השכר) + בחירת דראפט זה נראה לי בטוטל טוב לשניהם.

מתן
מתן
21 ביולי 2018 23:34
מתן
מתן
21 ביולי 2018 23:36

אסור לבטל אל אינגרם בתמורה לאף אחד הוא העתיד של הלייקרס

שמעון
שמעון
22 ביולי 2018 6:37

לונזו לא משלים ואף אחד לא יגע בו למעט מנגר רפה הבנה. בשום חבילה לא רוצים אותו. יש אינגרהם וקוזמה שחקנים הרבה יותר טובים עם פוטנציאל הרבה יותר גבוהה. נראה לך אני אתן את ליליארד על פאקן לונזו והארט. מעדיף להיקבר 4 שנים עם ליליארד ומקולום מאשר עם לונזו והארט

מנחם לס
מנחם לס
21 ביולי 2018 19:08

אף אחד לא יכול לנחש מה יקרה שם. זה יכול להיות שני הפכים – מצויין, ומביך. ויכול גם להיות בין לבין. זהו מקבץ השחקנים המוזר ביותר הזכור לי מאז שהגעתי לליגה הזאת ב-1961!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21 ביולי 2018 21:02

אחלה ניתוח, תודה
לא נראה לי שהם סיימו את העיצוב מחדש שלהם, בטח תהיה עוד איזו החתמה, גם אם רק רול פלייר

רפי רז
רפי רז
21 ביולי 2018 21:32

לפי ליגת הקיץ נראה שהלייקרס התחזקו גם בדרזן פטרוביץ,
הלא הוא סבי מיכאליוק ,ובגלן רוז מחודש הלא הוא הארט…

sdasd
sdasd
21 ביולי 2018 21:35

חמישייה:
בול,קוד- פאוול, אינגרם,לברון , מגי (ישחק רבע ראשון)
ספסל: רונדו, הארט, סטיבנסון,ביזלי, קוזמה, ווגנר, זובאץ

הספסל הכי חזק בליגה!

לא ברור איך ביזלי יקבל דקות , לכן אני מעדיף שנראה הרבה חמישיות של סמול בול עם לברון, קוזמה או אינגרם בסנטר

sdasd
sdasd
21 ביולי 2018 21:35
Reply to  sdasd

לכן אני מעריך****

עופר
עופר
21 ביולי 2018 22:10
Reply to  sdasd

לוקח לפניהם את רוזייר סמארט טייטום מוריס וויליאמס(ותייס ואוג'ילה וואנמייקר ויבסולה)

dfsds
dfsds
21 ביולי 2018 21:42

נראה גם חמישייה של אינגרם, הארט/בול, קוזמה, ביזלי, לברון.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
21 ביולי 2018 21:58

תודה רועי.
גם אני משתייך לזרם שלא מצליח להבין איך זה אמור לעבוד מקצועית וחברתית.
יהיה יחסית די קל לקבץ את ההגנה מולם בהיעדר קלעים מוכחים. יכול להיות שאינגרם בול וקוזמה יצליחו להעלות את רמת הקליעה שלהם אבל כרגע זה פשוט לא מספיק. הגנתית קשה לי לראות אותם משחקים בסמול-בול. לתת ללברון לשחק 5 זה אומר לשחוק אותו – אחרי שנה שהוא גם ככה שמר בהילוך ראשון שני. יהיה להם מאוד קשה לצאת להתקפות מעבר – כל שחקן יהיה חייב לתת סגירות מצוינות בהיעדר סנטר, ובאופן כללי ההגנה שלהם לא בשמיים מבחינה אישית.
חברתית – גם אוהדיו הגדולים ביותר של לברון חייבים להודות שהוא משרה הרבה מאוד לחץ וחוסר נעימות לא חושב שזו סביבה טובה להתפתח בה עבור החבר'ה הצעירים.

דדי
דדי
21 ביולי 2018 22:11

בול או רונדו יהיו תמיד על המגרש.
לברון יראה דקות בסנטר.
תהיה הרבה תנועה בהתקפה, הרבה משחק ריצה, והגנת חילופים.

לונזו, הארט/פופ, אינגראם, קוזמה, לברון בחלקים משמעותיים במשחק זה הרכב עם פוטנציאל בשמיים הגנתית והתקפית.

מה שבאמת חשוב זה המשך ההתקדמות של הצעירים.
בהתחשב במוסר העבודה הגבוה של כולם, זה נראה די וודאי.
היחידי שלא היה לו קיץ מלא לעבוד זה לונזו בגלל הברך, אבל אין שום ספק שגם הוא יתקדם.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
22 ביולי 2018 0:44
Reply to  דדי

אולי מול בוסטון. נראה לך שמול ג'ואל אמביד או קאזינס לברון ישחק 5? הוא לא הגיע ללייקרס כדי להיות בדיחה.

Dor
Dor
22 ביולי 2018 8:40
Reply to  דדי

מוסר עבודה גבוה? ביזלי מגי וסטיבנסון? אחלה דוגמא אישית יש שם בלייקרס השנה. יש פוטנציאל של הרבה שחקנים מוכשרים אבל לא מעט בעיות ראש ואגו. אם רונדו לא ישיק במאני טיים הוא יעשה בלאגן ואני מהמר שתוך כמה חודשים האבא לבית בול יפתח גם את הפה. סטיבנסון יקבל דקות אבל מאחורי kcp אינגראם הארט וקוזמה וגם הוא לא יהיה רגוע. וולטון צעיר מידי בשביל לנהל את כל הגנון הזה + האגו של לברון. תוסיפו לזה את העומק במערב השנה ותקבלו שנה קשה ללייקרס. אולי לברון יצליח להפתיע גם הפעם ולסחוב את העגלה הזאת למעלה

קורא אדוק
קורא אדוק
21 ביולי 2018 22:19

גולדן סטייט
יוסטון
אוקלהומה
יוטה
ניו אורלינס
דנוור
דאלאס
פורטלנד
סן אנטוניו
*****
רשימה חלקית של הקבוצות שיותר טובות מהלייקרס. מצב שלברון לא עושה פלייאוף?

דדי
דדי
21 ביולי 2018 22:24

כנראה שמרוב קריאה לא נשאר לך זמן לראות נבא…

קורא אדוק
קורא אדוק
21 ביולי 2018 22:50

אם זה נראה כמו קבוצה מבולגנת עם מאמן צעיר וחסר ניסיון, אז למה שהיא לא תשחק כמו קבוצה מבולגנת עם מאמן צעיר וחסר ניסיון. הסגל בטח עוד ישתנה, אבל אם זה ככה אז הם לא יותר טובים מאף אחת מהקבוצות ברשימה – והכל שאלה איך הדברים יתחברו.

סטיבנסון, רונדו, מגי, אבא של לונזו בול, ביזלי – והפאסיב אגרסיב של לברון. בסוף אלה בני אדם שמתחברים או שלא מתחברים – ולא שחקנים בפלייסטיישן עם דירוג שתוכנת מראש. יהיה מעניין

ברוך רובין
ברוך רובין
22 ביולי 2018 6:46

לברון התקפית זה שיטת משחק שבלתי ניתן לעצירה, הוא כל כך טוב כל כך מוכשר יותר מהשאר שכל קבוצה הוא לוקח בקלות לטופ 5התקפית כל מה שצריך לשים חבורה של שחקנים שיודעת לקבור את הכדור מדאונטאון והוא יעשה את השאר . הגנתית הלייקרס כבר שנה שעברה הציגו הגנה מדהימה קקפ בול לברון אינגרם כולם שומרים איכותיים מאוד שיכולים להחליף מספר עמדות.
מתח ראית משחק בפעם האחרונה ששמת את דאלאס פורטלנד וסן אנטוניו לפניהם? אוקלוהמה זה בלוף ראינו את זה בעונה שעברה לא מגיעים רחוק כאשר ווסטברוק מוביל אותך ללא שיטת משחק.

sdasd
sdasd
21 ביולי 2018 22:26

מה הדיווחים לגבי לונזו בול חוץ מזה שהוא צפוי להיות כשיר לפתיחת האימונים הרשמיים? האם הוא עבד על הקליעה הקיץ? הוא שיפר אותה באיזושהי צורה?

sdasd
sdasd
21 ביולי 2018 22:57

אבל את הניתוח הוא עשה רק לפני כמה ימים…
מה הוא עשה עד לפני כמה ימים? נח?!

Berch
Berch
21 ביולי 2018 22:56

סקירה מצויינת. נקודת הסנטר שהעלית מעניינת מאד.
אולי ילכו על שיטת שלושת הנגרים שעבדה עם ג'ורדן 🙂

נאנסי
נאנסי
21 ביולי 2018 23:48

בדקות שלא ילך אני ארצה לראות חמישייה של רונדו,סטיבנסון, לברון,ביזלי, מגי

Avri
Avri
22 ביולי 2018 0:31
Reply to  נאנסי

😵

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22 ביולי 2018 1:38
Reply to  נאנסי

אפשר להציע להם את רייס ג'וניור לחמישייה השנייה, בשביל שתהיה קצת יציבות מנטלית

פינקי
פינקי
22 ביולי 2018 0:18

במילותיו של המשורר הלאומי, סאבלימינל:
זה לא עולם זה בית משוגעים
כולם כאן שרוטים
מזימות תככים וריכולים
כולם כאן שרוטים

אין שום סיכוי שסגל שמכיל את רונדו סטיבנסון ביזלי מגי לברון ולבאר בול מסיים את העונה הזאת בלי פיצוץ משמעותי.
הם לא צריכים מאמן, הם צריכים פסיכולוג.

שמעון
שמעון
22 ביולי 2018 6:41
Reply to  פינקי

לגמרי. חיזוק עם גלן רייס והאוורד יכול להפוך אותם לקונטנדרית. שנה קשה מצפה לאוהדי לייקרס האופטימים השמים יהבם בלברון לבדו. אתם לא במזרח. זה המערב החזק אי פעם שהיה בליגה. למעט סקרמנטו אין שום נמושה אמיתית.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
22 ביולי 2018 10:12

רועי, אין כמוך.

כשקראתי את הכותרת, רציתי לומר (כמו לכל פוסט שלך בסדרה הנהדרת הזאת): זה לא יילך!

אבל בכל זאת קראתי והחכמתי.
וממה שאני מסיק, יש כמה מסקנות חשובות:
– הקבוצה לא רעה בכלל.
ברור לחתולין שהם לא יהיו קונטנדרים השנה, אבל ידברו חזק בפליאוף.
ללברון, יש את היכולות לסחוב קבוצות גרועות יותר לאליפות המזפח.
אני בטוח שהוא יסחוב אותם לסיבוב שני או אפילו לגמר המערב

– מדובר בפרוייקט רב שנתי. כדי לתכנן לקחת טבעת בעוד שנה- שנתיים (וליצור שושלת). הצעירים צריכים עוד להשתפשף, חלקים שפחות יתחברו יוחלפו ברול פליירס שכן יתאימו יותר.
הסנטר החיוני יגיע.
מג'יק כבר אמר בדיוק מה התוכניות שלו

– אבל החשיבות הכי גדולה ממה שאני קורא, זה שלקאווי אין מה לחפש בלייקרס בעוד שנה. העמדות שלו פקוקות לחלוטין, וזה יהיה פשע להחליף אותם.
לברון יתחפר לו כ- PF, כשעמדות ה- SF עשירות ומגוונות.
למה ללייקרס ללכת לקאווי, כשהם צריכים חיית צבע ב- 5 (ועוד אולי SG איכותי)

מנחם לס
מנחם לס
22 ביולי 2018 16:57

הסידרה הזאת של רועי מלמדת שמילד שבגיל 10 מיניתי לסגן עורך האתר, ובתחילה הוא היה יותר אחראי על דברים שיהיו בסדר כמין 'אדמיניסטרטור', הוא הפך לאט-לאט לאיש כדורסל בעל ידע מעמיק שאני ממש נהנה לקרוא.בדיוק אותו תהליך עברתי עם ערן סורוקה.

Wave bull
Wave bull
22 ביולי 2018 21:51

רועי הוא הנסיך של הופס. ואפילו מככב בפודקאסט. זה הקטן גדול נולד

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
22 ביולי 2018 23:42

אני יודע רק דבר אחד – קוין לאב יקח ריבאונד הגנה וימסור כדור שחוצה את קיר האולם ועוד 2500 ק"מ עד לאלי-הופ של לברון בלוס אנג'לס

מונדיאל
מונדיאל
22 ביולי 2018 23:53

הבנו שאתה רוצה לשכב עם גברים. אולי די לדחוף את האג'נדה ההומוסקסואלית שלך לכל מקום? תשאיר בחדר המיטות. כמו את הקלף הישן והדביק של לאב שאתה מחזיק כבר שנים.

רודמן סטרייט
רודמן סטרייט
22 ביולי 2018 23:58
Reply to  מונדיאל

מודיאל סומסום יצאת מגעיל

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
22 ביולי 2018 23:59
Reply to  מונדיאל

אני מבין שבעיניך משכב זכר זה סבבה, אז למה אתה מתייחס לזה בשליליות ומנסה לתקוף בעזרת זה ? לא יפה

מונדיאל
מונדיאל
23 ביולי 2018 0:06

אני? אתם מגעילים אותי. דוחפים לי לפנים את האהבה שלכם. מה אני אמור לספר לילדים שלי? שיש אנשים שאוהבים גברים רחוקים? איכס. למה אני צריך לראות את הגאווה שלך עם הקלף הדביק של לאב בכל מקום?
בשבילי רק משכב אונס עם נקבה שלא רוצה. עדיף כשהיא בת 3. שתבין בגיל צעיר שהיא רק מכונת ילודה לגזע הגברי הלבן החזק. כך אמר האיש שבשמיים.
יותר טוב, פרימיטיב?
יאללה תפנן כבר מהאתר ומהחיים האזרחיים. תמחוק את עצמך בשביל האנושות.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23 ביולי 2018 0:17
Reply to  מונדיאל

אתה רוצה שאשתוק, ומשתולל.
תנחש לבד כמה זה מדרבן אותי לעתיד להתבטא בדיונים של פוליטיקה וערכים.

רודמן סטרייט
רודמן סטרייט
23 ביולי 2018 0:18
Reply to  מונדיאל

סומסום עוד פעם יצאת בריון בשקל להכריח את דעותיך מבלי שמוע את האחר, דקטטור כורסא עוד פעם מלכלכים על רופא שחי לפני מאות שנים שהמוסלמים היהודים ועוד כיבדו והעריכו עוד פעם מלכלכים על רופא שחי לפני מאות שנים שהמוסלמים היהודים ועוד כיבדו והעריכו , סומסום זה אתר שלם נגדך, תבין החוסר שפיות היא אצלך ולא אצל האחר

מונדיאל
מונדיאל
23 ביולי 2018 0:24
Reply to  מונדיאל

מי משתולל ומי רוצה שתשתוק?
בכבוד. תמשיך לקשקש. היחיד שמשתולל פה זה אתה בתגובות הפוליטיות המגוחכות שלך כשאתה מבין עד כמה הדעות שלך הופכות לא קיימות בעולם. תמשיך להגחיך את הצד שלך עד שאף אחד לא יקח אותך ברצינות. לטובת הצד שלך עדיף שאנשים כמוך לא יהיו. אבל אם אתה מתעקש להמשיך להיות הכי גרוע שההומפובים הגזענים יכולים להציע – פנן.
אל תדאג. אף אחד לא יקשיב לך יותר פה.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23 ביולי 2018 0:39
Reply to  מונדיאל

אני באמת לא מבין מה הקטע.
א) אם הדעות שלי כל כך מגוכחות ואף אחד לא מקשיב לי – אז מה אתה דואג ?תן לי לנבוח והשיירה תעבור.
ואם מישהו מקשיב לי – אז אולי הן לא כאלה מגוכחות ?
ב) אני יודע שלא תאמין לי אבל אני לא מנסה לשכנע אף אחד. בד"כ מנסה להגן אם אני רואה סוג של מתקפה על ה"צד שלי" לא כדי לשכנע אלא כדי להראות שזה צד לגיטימי. הרווח שלי הוא שכנראה תישאר בדעתך אבל תבין שהצד השני לא מפלצת. יש לו את הטעות הלגיטימית שלו. הוא מקסימום טיפש,לא רשע. חוץ מזה אני סתם אוהב להתפוצץ כשיושב לי על הלב. כמו כולם. אבל לא אישית אלא עניינית.

מונדיאל
מונדיאל
23 ביולי 2018 0:51
Reply to  מונדיאל

כי יש אנשים לגיטימיים בדעה "הרעה" שלך שלא מגיע להם היחסי ציבור שאתה מעביר אותם.
רק הוכחת שאתה והדעות שלך הן מאה אחוז רוע טהור ולא לגיטימיות בשום עולם אמיתי. כל הכבוד. לפני חשבתי שאתה אדם. אחרי שבוע שעבר הבנתי שאתה מפלצת.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23 ביולי 2018 0:59
Reply to  מונדיאל

טוב. אז לשיטתך אתה צודק שאתה נלחם ברוע. בהצלחה עם הסגנון אבל רק תדע שהסגנון לא מזיז לי כי אתה עושה את זה לשם מטרה טובה מבחינתך, "ההכרח לא יגונה ולא ישובח."
ואני אמשיך גם כן.

מונדיאל
מונדיאל
23 ביולי 2018 1:22
Reply to  מונדיאל

אם הדבר היחיד שעושה לך טוב בחיים הקשים והמשתנים האלו שמוחקים אותך ואת דעותך מבלי זכר זה להיות מפלצת – אז אתה אדם דפוק במיוחד.
מפלצת.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23 ביולי 2018 1:32
Reply to  מונדיאל

טוב.
אתה קורא לי מפלצת כי אני נגד משכב זכר.
האם אתה מאלה שחושבים שכל יחסי מין בעולם אפשריים אם יש הסכמה בין 2 הצדדים ואם באותה ציוויליזציה יש הסכמה שזה בסדר, או שיש קו אדום כלשהו ?
נגיד אם הבת שלך יבוא לבקר אותך עוד 30 שנה מאוסטרליה ותציג לפניך את הכבש שהיא התחתנה איתו, הוא יוזם את כל הפעילות המינית איתה והיא מסכימה,
האם תרגיש
א.אדישות ?
ב.חוסר נחת סובייקטיבי ?
ג. הרגשה פנימית עמוקה שאובייקטיבית זה דבר לא טוב אפילו כל אוסטרליה תגיד שמשכב בהמה זה לגיטימי ?

מונדיאל
מונדיאל
23 ביולי 2018 1:42
Reply to  מונדיאל

ענו לך על כל השאלות האלו ואיך אין קשר. אבל אתה בשלך. תהנה להתווכח עם אנשי קש, מפלצת.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23 ביולי 2018 1:50
Reply to  מונדיאל

תודה על הבמה והדירבון להצגת מפלצתיותי.

תקציר עתידי – אם אתה עונה ג, זה סימן שאתה לא מסכים עם ההנחה שכל יחסי מין לגיטימיים. יש חריגים.
ואז אני שואל – אז באיזה זכות אתה קורא לי מפלצת, הרי גם אתה מפלצת בדיוק כמוני. הרי הסכמת החברה איננה מדד לגיטימיות היחסים. זו מסקנה מתשובה ג, והיא תקפה גם לגבי משכב זכר לכן אין כאן איש קש. לשנינו יש קו אדום. אז שנינו מפלצות. או בני אדם.
או שתסביר לי למה הקו האדום שלך צודק יותר משלי.

אם אתה עונה ב,אעבור לתחומים אחרים.

אם אתה עונה א, כנל.

מונדיאל
מונדיאל
23 ביולי 2018 1:58
Reply to  מונדיאל

הסכמה, מפלצת. הסכמה. משהו שאין לך מושג בו.
לך תבנה אנשי קש אחרים, חלאה. אני לא פה כדי להתווכח איתך. רק כדי להזכיר לך ולאחרים שאתה מפלצת שלא קשור לעולם ושלא מייצג את הציבור שהוא טוען שהוא מייצג. רק את השקרנים שמרוויחים כסף על גבך. שקרנים כמו שפירו.
אתה יכול שוב לכתוב את כל המניפסט הדוחה ההומופובי גזעני שלך. לא אענה לך אליו. רק אחזור בכל מיני נקודות שונות כדי להזכיר לכולם במי מדובר.
נתראה בשמחות, מפלצת.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23 ביולי 2018 2:22
Reply to  מונדיאל

תודה על ההזדמנות להפיל אחרים בציפורני המפלצתיות.

"הסכמה" אתה אומר.
כלומר תשובה ב או א.
אתה תגיב להודעת בתך והכבש שלה באדישות או חוסר נוחות סובייקטיביים אך לא תתעלף.
הלאה, דוגמה הבאה.

נניח גם שבאוסטרליה יש הסכמה לקיים יחסי מין בפהרסיה. הסכמה, אמרנו. הנכדה שלך שולחת סלפי שלה עם הבת שלך מקיימת יחסים על ספסל ציבורי עם גבר והכבש מחכה בצד לתוכו.
טוב, אתה עונה לי – הסכמה זו הסכמה, אקבל את הסלפי בהכנעה. אולי גם אראה אותו לאשתי הסבתא.

הלאה.
מה לגבי קניבליזם ?

רגע, אתה צועק, איש קש !!!!
איך אתה קוין ג'ונסון טוען טיעון מגוחך שאני לא טוען אותו ?

תשובה:

אם יש מקרה אחר , דוגמה, שאתה אומר בה כך וכך.
והמסקנה מהדוגמה היא שאתה תומך בהנחת יסוד מסויימת.
וההנחה סותרת את השאלה המקורית.
אין כאן שום איש קש.

אני מדגים:
אתה טוען שמשכב זכר מותר. ומי שמתנגד מפלצת.
אני אומר:אתה בעצם טוען שהגבלות על סוגי יחסי מין הן קו אדום, ומשכב זכר זה רק פרט אחד שיוצא מתוך הטענה העקרונית שמאשימה המפלצתיות.

אם נימקתי נכון את דעתך,
אראה לך ,אולי, שאתה סותר את עצמך. סותר את הנימוק העקרוני שממנו נובעת טענתך.
לפעמים אתה מתחשב בהסכמה ציבורית ולפעמים לא.

טוב נחזור לקניבליזם.
מחר. יש לי עבודה וצריך לישון.
מבטיח לך שכל עוד יש לי כוח, כל פעם שתגיד מפלצת אציג עוד יותר את טיעוני המפלצתיים.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23 ביולי 2018 2:29
Reply to  מונדיאל

מנחם, אם אתה מתכוון לחסום אותי כי אני הורס לך את האתר רק תן לי התראה מראש אבל לא למייל הפיקטיבי, רק כאן. תודה חלילה טוב.

מונדיאל
מונדיאל
23 ביולי 2018 3:23
Reply to  מונדיאל

אתה גם עונה בשמי וגם לא עונה את התשובה שאמרתי ומגיב עליה. רמה חדשה של איש קש.
לא המשכתי לקרוא כי אין לי שום כוונה להתייחס אליך, מפלצת.

מונדיאל
מונדיאל
23 ביולי 2018 3:24
Reply to  מונדיאל

תיקון- אין לי כוונה להתווכח איתך, בטח אחרי החרטא שהוצאת פה בתגובה, מפלצת.

מונדיאל
מונדיאל
23 ביולי 2018 3:26
Reply to  מונדיאל

עכשיו גם הבנתי שאין לך שום מושג בכלל מה אומרת המילה הסכמה. אז תנחומי לאישתך שאתה בטח אונס כל פעם.
מפלצת.
אנס.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23 ביולי 2018 8:09
Reply to  מונדיאל

בוקר נפלא, שוב בתגובה ל"מפלצת" אני שמח לפרוס את משנתי , אני חושב שאתה בעצם מבקש ממני בסתר ליבך להפיץ את מעינותי החוצה, אחרת למה לך לגרום לי דירבון כה גדול ?

א) עניתי במקומך כי חשבתי שלא תענה לי, פירטתי אפשרויות א' ב' או ג'.
ב) אמרת "הסכמה", כלומר אתה תולה את תגובתך לבתך השוכבת עם הכבש בהסכמת האוכלוסיה. תשובתך היא ב' או א'. לא ג'.
ג) אתה אולי "לא המשכת לקרוא", אבל רבים התמימים כאן שנופלים לזרועותי המפלצתיות, ואחזור בעונג רב בשבילם על הנקודה:

1) מישהו מאשים אותי במפלצתיות כי אני מתנגד למשכב זכר.

2) איך אני עונה על זה ?

2.א) לא אנמק למה גילוי עריות של משכב זכר אסור, כי צריך הקדמות רבות להגדיר יחסי נפש-גוף, להגדיר נשמה, לבדוק את המטריאליזם, ועוד נושאים רבים. אין לי זמן.
2.ב) כן אניח שהכינוי "מפלצת" מתבסס על הנחה X. אביא מקרה אחר שמוכיח ש X לא נכון, מ.ש.ל. (הנחה X נופלת ולכן ההתקפה נופלת.)

3) X = אין זכות למישהו לשים קו אדום למעשה מיני כלשהו כל עוד חלק גדול מהחברה האנושית חושבת שזה בסדר. ומי ששם קו אדום הוא מפלצת. משכב זכר הוא דוגמה ליחסי מין. הוא פרט הנובע מהכלל X.

4) כדי ליצור את X נניח לצורך העניין שרוב החברה האנושית נותנת לגיטימציה למשכב בהמה. אפשר לקחת גם כדוגמה יחסי מין בציבור, יחסי אח ואחות, יחסי סבתא ונכד, יחסי סבתא וכבש, משפחה מרובת כבשים ובעלים. לצורך העניין מדובר במציאות שהאנושות מסכימה עליה.

6) אני עוד לא בטוח מה אתה אומר, האם אתה אומר שאם יש הסכמה על כל הדוגמאות במקרה 5, אתה תנהג לפי X, או שיש דברי םשתגיד "אפילו שיש הסכמה של חלק גדול מהחברה, אני אומר שמשהו שם אסור" ?

7) נ.ב – מה הקטע של ההסכמה ? ואם האנושות כולה תגיד לך שלהתחתן עם אשה שיש לה 2 שנים הפרש גיל ממך זה טאבו, פתאום תכפיף עצמך לאנושות ? אז מה אם רוב הדעות שמשהו אסור או מותר ? למה זה קובע לך, הן להיתר הן לאיסור ? בגלל שרוב הסיכוי שהם צודקים ? מה הקטע ?

רודמן סטרייט
רודמן סטרייט
23 ביולי 2018 0:24

קוין בחייך, חבל על זמנך, בעוד אתה ורב הח'ברה כאן תורמים, סומסום נשאר עם זעם כעס תלונות בגלל תיסכול פנימי כואב בחייו, הוא תמיד יתרגז יכעס על משהו לשווא

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23 ביולי 2018 0:46

תודה. סומסום כרגע מתנהג כמו מוישה אופניק. בפנים מסתתר קלף של קיפי רך !!!

רודמן סטרייט
רודמן סטרייט
23 ביולי 2018 0:57

קוין כן קוראים אותך, אני בעד, עצה חשובה: עזוב את הלהטבים בתקופה זו עלולים לפרש אותך כמיושן, יודע שאינך נגדם, אך לא יבינוך, כמו שהמגיב איש לא התנגד לחוק על גילו עריות או קניבלים עלולים לא להבין ואף לצאת כנגד , וסומסום מונדיאל היה פעם בסדר, אולי ישוב למוטב

רודמן סטרייט
רודמן סטרייט
23 ביולי 2018 1:01

שלא אעשה שיימינג חלילה, איש התכוון באמצע ויכוח לתת דוגמה, איש אינו בעד גילוי עריות עד כמה שהבנתי

רודמן סטרייט
רודמן סטרייט
23 ביולי 2018 1:06

סומסום המפלצת כרגע אצלך בפנים טורפת ושודדת אותך, אתר שלם נגדה, קוין עוד איש טוב שנקלע לכעס הבלתימוצדק שלה

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23 ביולי 2018 1:33

תודה. לפעמים אין לי כוח לשתוק. אבל הכל בסדר. כך גם הוא.

בובו
23 ביולי 2018 10:25

זה לא מסובך

זכותו של כל אחד באשר הוא לעשות ככל העולה על רוחו כל עוד הוא לא פוגע באחר.
גם אם הוא מחליט לפגוע בעצמו.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
23 ביולי 2018 10:35
Reply to  בובו

אם כך,
א) 1. אם תראה מישהו עומד להתאבד, וידוע לך שאין לו קרובי משפחה שמכירים אותו. לא תעצור אותו ? חבר שלך במשרד אומר – "טוב, אני מתאבד עוד 2 דקות, בא אתן לך חפיפה על הנושאים שלי, א' ב' ג', הנה אני טוען את האקדח והולך לחניה. שלום." מה תגיד לו, "שלום" ותמשיך בחייך ?
2. אם תראה את אותו אדם עומד לעוור לעצמו עין אחת , לא תנסה לשכנע אותו להפסיק עם זה ?

ב) מעבר לשאלה אם תנסה להפסיק אותו. האם אין לחברה זכות למנוע תיקצוב תמיכה בכל תופעה שהיא ? נניח שהקניבלים מתאגדים בתל אביב ודורשים מהעירייה להתיר לפתוח מסעדה שתגיש בשר אדם של אנשים שתרמו את גופם לקניבליות. האם זכות תושבי העיר להתנגד לזה ? הרי הם לא פוגעים באף אחד.
אם בגן של הילד שלך יכניסו ספרים ותכני לימוד של דוגמאות "פינוקי מקיים יחסים עם אמא", כי זה הכי טבעי שיש וצריך לחנך את הילד מגיל קטן שטבעי זה טוב ואין מה להתבייש. האם אין זכות לחברה להתנגד לזה ?